Saturday 31 August 2013

T-shirt & 2011 calendar

替一位朋友上球衣店買一件球衣, 怎知自己都荷包出血, 見到一件祖記的 t-shirt, 就買了...好彩球衣店朋友給了我一個 discount, 所以叫做便宜了一點啦。



近排祖記的戰績真的差到不能再差, 已經3連敗, 再如此下去, 會不會要變成護級? 我都沒有多大心情看比賽, 應不應該多謝 NOW TV, 這麼一場大場比賽都可以沒有直播? 好!  我租 NOW TV來做甚麼? 難道真的為看4am/5am才開場的西甲嗎?

除了 t-shirt, 早一排多謝一位好友幫忙, 買了祖記今年的年曆。沒有想過要買, 但朋友通知我, 而她又準備來香港, 買了可以直接交給我, 實在太好了! 在此要特別再多謝那位朋友呢!

年曆的封面是這樣的。




黑面神已經去了 AC Milan....




他? 本來是我們的最大希望, 但就偏偏一早已經收工大吉了!




這個昆哥, 今屆豪無表現。




我們的隊長, 剛剛續約球隊一年。簽的合約竟然是空白的合約??!!




兩個巴西人 - 一個是正牌紅牌阿叔!!! 另一位則分明和球隊過不去, 是關之前在球隊像完全不懂入球似的, 但一被外借去 Parma後卻就連有幾個入球。

 



二線球員大雜會!!




請問我們的後防大柱之一..... 發生了甚麼事防得那樣差勁??




中場的希望......拜托幹些大事啦。




這兩位.....已經沒有甚麼意見想講....

4 comments:

  1. 踩場!
    乜冇得追蹤你架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇理由架?? 依...點解呢? 等我研究一下先...唔通個blog同我預設了不准追蹤咁老土??!!!!!

      Delete
  2. 點解你可以搬得咁快呀? 你d圖有沒有再係google再upload 多一次?

    ReplyDelete
  3. 沒有呀, 只是純粹copy and paste, 好多blog友話咁樣係唔得, 我依家唔知點好呀!!!

    ReplyDelete