Saturday 31 August 2013

Jersey of Palladino!

今日收到呢件球衣時真係好緊張好開心!!  非常多謝一位朋友嘅幫忙, 我終於得到一件熱拿亞 Palladino嘅波衫 !!!!  (I'm so excited when I received a parcel today.... thanks for the great help of a friend of mine, I at last have got a jersey of Genoa... a jersey of Palladino at Genoa!!)

人生第一件: 唔係意大利國家隊, 又唔係祖雲達斯嘅波衫!  Haha...

雖然08-09球季已經結束, 不過話晒Palla轉左去Genoa, 又打得咁好, 一定要支持佢先得! 件波衫一D都唔平, 而且係我所買過最貴嘅波衫, 但因為熱拿亞波衫太難搵, 就算上官網買都係咁嘅價錢, 所以冇分別 (後記: 朋友幫忙慳回自己尋尋覓覓嘅時間, 已經非常難得了), 哈哈哈!!  為左Palla, 破費一次, 買左件好靚嘅作客球衣!!  下個球季, 我都有興趣要多件... 希望下次搵到件主場啦, 哈哈哈!!  咁我就可以集齊佢在熱拿亞嘅主同客場波衫喇!!  唔該佢唔好再轉會 (返祖記就例外啦), 我冇咁多銀兩呀.....

後記: 希望朋友繼續幫我地謀求更多福利, 佢又搵到好多福利, 哈哈哈!!!

件衫又靚又白, 好滑淨的!!  簡直愛不惜手呀.....哈哈哈




我首次有件已經有埋章嘅球隊球衣。份外醒目好睇!! 




波衫係 "Made in Italy" 架!!  進口貨呀, haha!!




影吓熱拿亞嘅波衫心口先......




仲有當然就係後面啦!!  買件衫有一半係因為呢面啦!! 

 

No comments:

Post a Comment