Saturday 31 August 2013

Juve祖雲達斯2010-11年作客球衣

上一季 (2009-10)年, 我冇買到球衣, 因為祖記嘅主場同埋作客球衣一d都唔吸引, 加上球隊踢得實在太差, 簡直想抵制呀。

至於今季, 對上一場作客Udinese, 竟然4:0, 以為咁勁, 點知真係令球迷開心左3日咁大把!! 前兩晚主場對Palermo竟然又輸番1:3......睇黎都係放棄算喇, 冇眼睇。

冇眼睇球賽, 不過就一定買今季件作客, 因為件衫好靚呀!!!  你估我印邊個呢??




係Marchisio...實情我唔係最想印佢, 我想印Chiellini架, 但係我幫襯開嘅球衣店主場就有Chiellini嘅字, 作客冇, 不過就有Marchisio, 由於我非呢件作客球衣不買, 所以算啦, 印Marchisio啦, 橫掂祖記未來都有Marchisio份, 支持下佢啦。講開又講, 咁季嘅字都幾特別咁喎...




同場加映, 呢張貼子係朋友送嘅, 幾靚呀!! 多謝呢位朋友

No comments:

Post a Comment